Brug support@diviso.dk, når du henvender dig.
For at gøre det så nemt for dig som muligt at få hjælp til din løsning, har vi oprettet en supportmail, som alle medarbejdere med support-ansvar har adgang til. Det er med til at sikre en effektiv ekspedition og at din forespørgsel ikke går tabt, fordi vi har samling på vores supporthenvendelser, hvorfra opgaverne sendes til den udvikler, der kan hjælpe dig med din forespørgsel.
Vi bruger et ticket-system, der sikrer at mails automatisk bliver prioriteret - og at vi kan se, hvis der er nogen, som har ventet for længe på svar.
Det sker der, når vi modtager din mail
Når du sender en mail til support@diviso.dk, får du en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget din henvendelse. Henvendelsen får et unikt ID, hvilket også gør, at du nemt kan "tilføje" bemærkninger til sags-ID'et, hvis det skulle blive aktuelt.
Den første person, der ser mailen her i huset, har ansvar for at tage stilling til, om vedkommende selv kan løse opgaven, eller om opgaven skal tildeles en kollega, fx den udvikler, som har stået for at skabe jeres løsning. Alle i huset har mulighed for at følge hele korrespondancen og kan på den måde nemt supplere med oplysninger og viden, hvilket gør, at du er sikret en hurtigere opgaveløsning, fordi vores medarbejdere understøtter hinanden i deres daglige arbejde.
Måling på svartider
Ligesom vi holder øje med, hvor hurtigt vi besvarer telefonen - så er vi også opmærksomme på, hvor hurtigt vi besvarer support-henvendelser. Det hjælper support-systemet os med og på den måde har vi også fokus på at få givet dig et hurtigt svar.
Der er altid nogen, som holder øje med supportmailen
Inden for vores åbningstid holder vi konstant et vågent øje med vores supportmail. Vi opfordrer dig derfor til altid at kontakte support, såfremt din henvendelse angående din løsning er presserende.
Sender du til en af vores personlige mailadresser, så er der risiko for, at den pågældende medarbejder sidder i et møde, har fri, er ude af huset eller lignende - og resultatet er desværre, at du vil komme til at vente på svar længere tid end nødvendigt. Hvis du i stedet sender din henvendelse til support@diviso.dk, vil der sidde en medarbejder klar, som i langt størstedelen af tilfældene kan hjælpe dig med det samme.
Ring til os, hvis din henvendelse er forretningskritisk
Er din henvendelse forretningskritisk er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os telefonisk på vores support-telefon: 87 25 00 87
Hvad vil vi gerne vide, når du kontakter os?
- Hvad er problemet?
- Hvor viser problemet sig? (brug gerne skærmoptagelse som beskrevet nedenfor)
- Hvordan burde det være?
- Hvordan kan vi genskabe problemet?
- Hvilke brugere er påvirkede af problemet?
- Er det testet på flere forskellige enheder og i forskellige browsere - hvis ja, hvilke?
- Er der blevet ændret noget, som kan være skyld i problemet?
Sådan dokumenterer du dit problem via video
For at gøre det nemt og effektivt for begge parter, anbefaler vi dig at bruge et program til at optage videoer af din skærm. På den måde har du hænderne fri, fordi du ikke er nødt til at filme fra din mobiltelefon og vi får desuden en video i optimal opløsning, hvor vi tydeligt kan vurdere, hvad problemet er og hvad vi skal gøre for at løse det.
Programmerne genererer begge et link, du kan sende til os, når du har afsluttet din optagelse, så du skal heller ikke bøvle med at overføre filer, men bare starte en optagelse, vise problemet, afslutte optagelsestilstand, kopiere linket og sende det til os på vores support-mail.
Optag gerne hele skærmen (eksempelvis hele browservinduet), så vi kan se hvilken www-adresse du tilgår samt hvilken browser der er tale om.
Vi kan anbefale følgende programmer: